6 утрински навики кои можат позитивно да ви го променат денот

178362c0_POPSUGAR_03.27.15_ProductVignette_033_edit.xxxlarge_2x

Првите неколку минути од утрото се можеби најважните кои одредуваат како ќе ви тргне денот. Но, ако судиме по борбата со алармот, ниту еден ден не ветува многу.

За барем малку да си го подобрите денот, потребно е да примените 6 едноставни навики.

Преку нив за неколку дена ќе станете утринска личност, иако мислите дека претеруваме.

1. Издржете 15 минути без да погледнете во телефонот

Покрај исклучувањето на алармот, проверувањето на мејлот и Фејсбук одложете го за малку подоцна. Утринската рутина треба да ве вклучува само вас, без екрани кои може да ви создадат нервоза уште пред да ги отворите очите.


2. Кафето заменете го со вода и лимон

Исцедениот лимон во чаша вода има многубројни предности, но само ако го пиете штом се разбудите. Овој пијалак го забрзува метаболизмот, согорува маснотии, ги чисти устата и грлото и ви дава голема доза на енергија. Откако ќе го испиете, почекајте 30тина минути, па потоа мијте ги забите и појадувајте.


3. Станете од креветот правилно

Иако мислевте дека нема погрешно станување од креветот, веројатно го правите секојдневно. Она што најмногу му одговара на телото е следното: стркалајте се на десната страна, а потоа седнете неколку секунди. Дури тогаш може да станете, наместо да рипате директно во стоечка положба.


4. Поставете ги целите за денот

Додека се растегнувате или ја пиете водата со лимон, поставете си цели за дента, но лимитирајте ги на 3 основни. Ова може да вклучува подготовка на појадок од дома наместо да трошите пари или закажување на прегледот кој со денови го откажувате.


5. Истегнете се

Иако изгледа како навика која сите ја имаат, сепак често пати ја игнорираме. Можете да се истегнете во кревет или кога ќе станете. На тој начин може да очекувате соодветна топлина и енергија во телото.

 

morning

6. Медитирајте

Не го прескокнувајте овој чекор само затоа што ви звучи досадно. Медитацијата, односно затворањето на очите и смиреното дишење може да ви го изострат умот за само неколку секунди. Сместете се удобно и започнете да ја практикувате оваа рутина секое утро.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *